Thursday, May 20, 2010

Dubur Saifol Bukhari Berdarah?

Tak habis-habis lagi kisah si dubur Saiful Bukhari Azlan pelakon watak utama fitnah liwat yang melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, baru-baru ini di dalam perbicaraan di mahkamah, Saiful Bukhari Azlan menyatakan bahawa dia telah membuat pemeriksaan di Hospital PUSRAWI kerana dubur dan perutnya berasa sakit.

Namun begitu menurut Laporan Doktor Mohd. Osman Abdul Hamid dari PUSRAWI menjelaskan bahawa tiada sebarang tanda kecederaan di dubur Saiful Bukhari Azlan. Malah tiga orang doktor dari Hospital Kuala Lumpur, (HKL) juga menemui hasil pemeriksaan yang sama iaitu tiada sebarang kecederaan di lubang dubur Saiful Bukhari Azlan sekaligus mengesahkan bahawa tiada sebarang bukti yang konklusif untuk mengatakan lubang dubur si bongok ini telah 'ditembusi'. Sila rujuk di sini Wujudkah laporan PUSRAWI?

Secara logika, sekiranya benar Si dubur ini mengalami rasa sakit di duburnya, tentulah disebabkan kerana berlaku sesuatu yang tidak normal kepada duburnya. Samaada luka, melecet, terbakar, dan sebagainya. Namun begitu apabila disoal balas oleh Karpal Singh, peguambela Datuk Seri Anwar Ibrahim, si dubur ini menjawab spontan saya tidak dapat melihat dubur saya sendiri. Apa sebenarnya yang berlaku? Dubur Say Fool berasa sakit kerana apa? Sedangkan tiada sebarang kesan kecederaan dikesan di duburnya.


Jelas sekali ada yang tidak kena, adakah dubur Say Fool tidak sakit sebenarnya dan dia berbohong kepada doktor? Apa tujuan si dubur ini membuat kenyataan begitu? Kes ini semakin hari semakin pelik, kes ini tetap diteruskan walaupun doktor telah mengesahkan bahawa tiada bukti penembusan berlaku di dubur Say Fool ini!

Apa akan jadi sekiranya seorang perempuan yang mengadu dirogol tetapi doktor mengesahkan dia masih mempunyai dara? Adakah kes begini wajar diteruskan?

Berikut laporan dari Hospital Kuala Lumpur yang diperolehi dari Internet, sila klik untuk membesarkan image.




CiLiK : Si Bongok Say FooL kata dubur dia sakit tapi bila doktor check takde ape-ape, jadi ape yang sakit? Sakit otak ke?
Dari Koleksi Milo Suam

No comments: