Sunday, August 2, 2009

LipuTaN TV3................Kelakor le Pulak

Demo 1 Ogos : Ratusan Ribu Penyokong PRO ISA

GEMPAR: Gambar ratusan ribu penyokong Pro ISA pimpinan Ibrahim Ali yg telah mendapat liputan meluas oleh Media

.


Gambo kat atas ni le yg didakwa ratusan penyokong PRO ISA

Dan Ini pula gambar penyokong GMI yg telah kita ketahui cuma 2,000 orang sahaja menghadiri perhimpunan semalam. Ianya tidak mendapat sambutan menurut TV3............he he he .TV3 buat lawak bodoh




















Break Jap ye...........Laloq punya pasal
Dia jeling kat aku....
Aku jeling balik kat dia.......
Dia bangun lalu menghampiri aku.........
Aku pon bangun...........
Dia bersuara..........ya incik mahu order ape? ?
Laaaaaa..... aku kat kedai mamak rupenye.......
Tu la pasal....tido tak cukup.....
Mana tidak nye malam tadi tido kat lokap.......
He he he malunye aku...........

No comments: