Wednesday, August 5, 2009

ZioNis IsraeL VS ZioNis LocaL

Siapa ZIONIS?.............................................................

"Kami benci ZIONIS..
ZIONIS tak berhati perut..
ZIONIS pentingkan diri..
ZIONIS rampas yang bukan hak mereka..
ZIONIS kejam.."
laung Awang kepada pengikutnya..

Awang orang kuat masa kempen Palestin.Dia ajak semua orang boikot produk yang ada kena mengena dengan Amerika dan Israel.Dia edarkan risalah tentang kekejaman Israel yang merampas tanah orang Palestin.Diaberarak dari Taiping sampai ke Ipoh bawak sepanduk menyatakan dia bencikan Zionis.

Dia mahu dunia tau yang dia peduli.Dia mahu orang Palestin tau mereka bukan bukan menentang Israel bersendirian.Walau dia tak angkat senjata,dia juga berperang katanya.

"Kami benci ZIONIS..
ZIONIS tak berhati perut..
ZIONIS pentingkan diri..
ZIONIS rampas yang bukan hak mereka..
ZIONIS kejam.."

laung Awang dalam perhimpunan bersama kawan kawannya.Mereka bangga punya kawan seperti Awang.Mereka dapat merasakan Awang perihatin.

Mereka merasakan Aweang orang penting dalam perjuangan mereka..UMNO



ITU DULU…………………………………….

Kini

Awang kena pukul di KL.
Aku merasa sedih, geram, marah pon ada!
Aku dengan segera naik KL.

Hati aku panas!
Aku tak suka sesiapa aje yang pukul Awang
Aku pegi KL… untuk tolong dia sebab kawan2 dia duluuuuu tak tolong dia.

Hidup ada undang2 negeri!
Polis ada tapi aku tak pasti
Mahkamah ada tapi aku tak pasti
Undang-undang pon ada Itu pun aku tak pasti
Gelanggang tinju pon ada Hah……….yg ni aku pasti

Aku tak suka kawan aku dibelasah oleh lima, enam, tujuh orang….(beramai2)
Itu tak adil !
Ramai2 gunakan batang besi pukul Awang yang sorang tu!!

Hati aku geram dan panas membara macam gunung berapi!
Kenapa tak beraniee… satu lawan satu…
Kalau nak berentap dan pukul beramai2… mari lawan aku yang sorang niee!

Cukup aku seorang!
Cukup aku seorang.
Cukup aku seorang.
Mujur lalu melintang patah!

Jangan dipukul kawan aku!

Hari nieee…..hari kita.
Mana tau…
Hari esok…..hari dan giliran awak pulak!
Hidop ini ada… putaran roda.
Pembalasan pasti ada.

No comments: